Juurdepääsetavuse deklaratsioon
Kehtib alates: 28. juuni 2025
Viimane uuendus: 28. juuni 2025
1. Sissejuhatus ja üldine teave teenuseosutaja kohta
Käesolevat juurdepääsetavusavaldust kohaldatakse Viessmann Holding International GmbH järgmiste veebisaitide ja nendega seotud brauseripõhiste mobiilirakenduste (veebirakenduste) suhtes, mille kaudu osutatakse tarbijatele elektroonilise kaubanduse raames järgmisi teenuseid: (edaspidi "digitaalne teenus"):
- Viessmanni tooteinfo leheküljed aadressil: www.viessmann.ee; annab teavet Viessmanni toote- ja teenusemaailma kohta.
- Viessmanni pakkumiste leheküljed aadressil URL: angebote.viessmann.xx; need on kampaaniatega seotud veebilehed, mis pakuvad võimalust küsida pakkumist Viessmanni spetsialiseerunud partnerilt, kasutades selleks vormi, ning anda nõusolek brošüüride ja muude turundusmaterjalide saamiseks.
Teenusepakkuja:
Viessmann UAB
Geležinio Vilko g. 6b
03150 Vilnius
Tel: +370 5236 4333
E-Male: info@viessmann.lt
Täiendavat teavet tarbijate kohta leiate näiteks eespool lingitud URL-il olevatest teenuste pakkumistest ja üldtingimustest.
2. Teenuse üldine kirjeldus
Punktis 1 nimetatud digiteenus võimaldab teil
- küsida hinnapakkumist, kasutades selleks vormi. Selle koostab teile üks meie Viessmanni paigalduspartneritest, kes suudab pakkuda teie vajadustele vastavaid teenuseid. Selle protsessi käigus palutakse teil vastata erinevatele küsimustele, mis sõltuvad päringu tüübist, näiteks teie olemasoleva küttesüsteemi ja kavandatava projekti kohta. Seejärel saate meilt e-kirju, milles kinnitame teie andmeid ja anname teavet protsessi järgmiste sammude kohta.
- kasutada tootekonfiguraatorit, et määrata ettepanek Viessmanni toote või süsteemi kohta mitmeastmelise, vormipõhise küsimuste esitamise protsessi käigus ning taotleda lühinõustamist ja suunamist paigalduspartneri juurde, kasutades vormi. Palume vormil esitada teie aadress, et saaksime suunata teid konsultatsiooniks teie piirkonnas asuva Viessmanni paigalduspartneri juurde.
3. Õiguslik alus / seadusest tulenevad nõuded
Käesoleva deklaratsiooni aluseks on "Euroopa Parlamendi ja nõukogu 17. aprilli 2019. aasta direktiiv (EL) 2019/882 toodete ja teenuste ligipääsetavusnõuete kohta" (edaspidi "Euroopa ligipääsetavusakt" või "EAA") ning vastavad riiklikud rakendusaktid (edaspidi ühiselt "ligipääsetavuse seadused").
Õigusnõuded tulenevad juurdepääsetavuse seadustest, eelkõige Euroopa Pettustevastase Ameti artiklitest 4 ja 13 ning selle I ja V lisast, samuti vastavatest siseriiklikest rakendusaktidest. See tähendab, et:
- teabe esitamine teenuse toimimise kohta ja juhul, kui teenuse osutamisel kasutatakse tooteid - teabe esitamine nende ühendamise kohta nende toodetega, samuti nende juurdepääsetavuse omaduste ja koostalitlusvõime kohta abivahendite ja -vahenditega, peab vastama järgmistele nõuetele:
- teave esitatakse rohkem kui ühe meelekanali kaudu ning esitatakse arusaadaval ja tajutaval viisil,
- infosisu esitatakse tekstivormingus, mida saab kasutada alternatiivsete abivahendite vormingute loomiseks, mida kasutajad saavad esitada eri viisidel ja rohkem kui ühe meelekanali kaudu,
- teave esitatakse piisava suurusega ja sobiva kujuga kirjatüüpides, võttes arvesse prognoositavaid kasutustingimusi ja kasutades piisavat kontrastsust, samuti reguleeritavat kirjade, ridade ja lõigete vahekaugust,
- pakutakse alternatiivset sisu kuvamist, kui on lisatud muud kui teksti sisaldavaid elemente, ja
- teenuse osutamiseks vajalik elektrooniline teave esitatakse järjepidevalt ja asjakohaselt, muutes selle tajutavaks, kasutatavaks, arusaadavaks ja usaldusväärseks.
- veebilehed, sealhulgas nendega seotud veebirakendused, ja mobiilseadmetel põhinevad teenused, sealhulgas mobiilirakendused, tuleb teha järjepidevalt ja asjakohaselt kättesaadavaks, muutes need tajutavaks, kasutatavaks, arusaadavaks ja töökindlaks;
- tugiteenused (kasutajatugi, kõnekeskused, tehniline tugi, releeteenused ja koolitusteenused) peavad võimaluse korral andma teavet teenuse juurdepääsetavuse ja selle ühilduvuse kohta abivahenditega, kasutades juurdepääsetavaid kommunikatsiooniliike;
- teave müüdavate toodete ja teenuste ligipääsetavuse kohta peab olema esitatud, kui selle teabe esitab vastutav ettevõtja;
- identifitseerimis-, turva- ja maksefunktsiooni juurdepääsetavus tuleb tagada, kui see on toote asemel teenuse osa, muutes selle tajutavaks, kasutatavaks, arusaadavaks ja töökindlaks;
- identifitseerimismeetodid, elektroonilised allkirjad ja makseteenused peavad olema nähtavad, kasutatavad, arusaadavad ja töökindlad.
4. Seaduslike nõuete täitmise olukord
Tehnilised nõuded, mille kohaselt peab pakkumine olema juurdepääsetav PAP tähenduses, põhinevad veebisisu juurdepääsetavuse juhendi (WCAG) versiooni 2.2 spetsifikatsioonidel. Oleme oma digitaalse pakkumise kujundanud järgmiselt, et tagada selle kättesaadavus kõigile:
Meie digitaalse pakkumise sisu on juurdepääsetav erinevate kasutusviiside kaudu, tagades seega, et meie tooted ja teenused on kättesaadavad ja kasutatavad ka füüsiliste, sensoorsete või kognitiivsete häiretega kasutajatele. Meie rakendatud toimimisviisid on järgmised:
- Mitu sensoorset kanalit: Pakume visuaalse sisu jaoks tekstilisi alternatiive.
- Mitu interaktsioonivõimalust: Meie veebisaiti saab kasutada ka ilma peenmotoorika oskusteta.
- Kaitse stiimulite eest/kontrastide kasutamine: Meie veebisait ei kasuta keerulisi interaktsiooniefekte.
- Meie sisu lihtne esitusviis: Võimaluse korral kasutame oma toodete ja teenuste kirjeldamiseks kergesti mõistetavaid tekste. Tehnilisi termineid selgitatakse asjakohastes kohtades praktiliselt ja arusaadavalt, nii et ka eriliste eelteadmisteta kasutajad saavad esitatud kontekstidest aru.
Me ei kasuta nendel veebisaitidel identifitseerimis-, autentimis-, turva- ega maksefunktsioone.
Töötame pidevalt võimalike takistuste tuvastamise ja kõrvaldamise nimel.
5. Tagasiside ja kontakt
Kui märkate meie digiteenuste kasutamisel takistusi või vajate tuge, võtke meiega ühendust aadressil:
Viessmann UAB
Geležinio Vilko g. 6b
03150 Vilnius
E-post: accessibility@viessmann-climatesolutions.com